Zarząd firmy Alphabet Media Technology - Minujin Nimrod Meir, prezes zarządu
Minujin Nimrod Meir jest w zarządzie KRS ALPHABET MEDIA TECHNOLOGY
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Minujin Nimrod Meir jest również w zarządzie ALPHABET MEDIA TECHNOLOGY, która została założona 2018-09-21 i ma siedzibę przy UL. EMILII PLATER 53, PL-00-113, WARSZAWA. KRS ALPHABET MEDIA TECHNOLOGY zajmuje się działalność agencji reklamowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo, programów telewizyjnych, nagrań dźwiękowych i muzycznych, nadawanie programów ogólnodostępnych i abonamentowych, działalność agencji informacyjnych i pozostała działalność związana z dystrybucją treści, telekomunikacja, działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji i inne. NIP ALPHABET MEDIA TECHNOLOGY: 5252764260. REGON ALPHABET MEDIA TECHNOLOGY: 381365670.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Minujin Nimrod Meir
Więcej informacji o ALPHABET MEDIA TECHNOLOGY
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.