Zarząd firmy Alpha IT& Trade Service GEORGES KUT-FLUBACHER - GEORGES KUT-FLUBACHER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GEORGES KUT-FLUBACHER (CEIDG)
GEORGES KUT-FLUBACHER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALPHA IT& TRADE SERVICE GEORGES KUT-FLUBACHER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRUNWALDZKA 6212, PL-33-300, NOWY SĄCZ. Główny zakres działalności GEORGES KUT-FLUBACHER to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju (PKD główne: 46.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP ALPHA IT& TRADE SERVICE GEORGES KUT-FLUBACHER: 7343611907. REGON ALPHA IT& TRADE SERVICE GEORGES KUT-FLUBACHER: 522392970.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GEORGES KUT-FLUBACHER
Więcej informacji o ALPHA IT& TRADE SERVICE GEORGES KUT-FLUBACHER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.