Zarząd firmy ALL-BUD Aleksandra Hudzińska - ALEKSANDRA HUDZIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA HUDZIŃSKA (CEIDG)
ALEKSANDRA HUDZIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALL-BUD ALEKSANDRA HUDZIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-07-15 i ma swoją siedzibę pod adresem 19D, PL-58-113, BOJANICE. Główny zakres działalności ALEKSANDRA HUDZIŃSKA to Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni (PKD główne: 81.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP ALL-BUD ALEKSANDRA HUDZIŃSKA: 8842400017. REGON ALL-BUD ALEKSANDRA HUDZIŃSKA: 020085392.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA HUDZIŃSKA
Więcej informacji o ALL-BUD ALEKSANDRA HUDZIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio