Zarząd firmy Alkohole Regionalne I Pamiątki Monika Kowalczyk I Bogusław Kowalczyk - Kowalczyk Monika
Kowalczyk Monika jest w zarządzie KRS ALKOHOLE REGIONALNE I PAMIĄTKI MONIKA KOWALCZYK I BOGUSŁAW KOWALCZYK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kowalczyk Monika jest również w zarządzie ALKOHOLE REGIONALNE I PAMIĄTKI MONIKA KOWALCZYK I BOGUSŁAW KOWALCZYK, która została założona 2021-07-02 i ma siedzibę przy UL. KRUPÓWKI 7, PL-34-500, ZAKOPANE. KRS ALKOHOLE REGIONALNE I PAMIĄTKI MONIKA KOWALCZYK I BOGUSŁAW KOWALCZYK zajmuje się sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów. NIP ALKOHOLE REGIONALNE I PAMIĄTKI MONIKA KOWALCZYK I BOGUSŁAW KOWALCZYK: 7361734690. REGON ALKOHOLE REGIONALNE I PAMIĄTKI MONIKA KOWALCZYK I BOGUSŁAW KOWALCZYK: 38735506800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kowalczyk Monika
Pozostali członkowie zarządu
Bogusław Kowalczyk |
Więcej informacji o ALKOHOLE REGIONALNE I PAMIĄTKI MONIKA KOWALCZYK I BOGUSŁAW KOWALCZYK
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.