Firma Alingua
| Adres | UL. SZLAK 10-5, PL-31-161, KRAKÓW | |
| Województwo | małopolskie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | alingua.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z tłumaczeniami | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL51 1950 0001 2011 5041 0000 0002
PL09 2530 0008 2062 1029 2487 0003
PL36 2530 0008 2062 1029 2487 0002
PL14 1440 1127 0000 0000 1214 6639 PL63 2530 0008 2062 1029 2487 0001 |
| Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma ALINGUA została założona 2010-06-11 i obecnie mieści się przy UL. SZLAK 10-5, PL-31-161, KRAKÓW. Główna działalność firmy to tłumaczenia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z tłumaczeniami, wydawanie książek, działalność związana z oprogramowaniem, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, działalność wyszukiwarek internetowych oraz pozostała działalność usługowa w zakresie informacji i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-10.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Alingua (REGON 12117427800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w

