Zarząd firmy Alina Yakovets, wspólnik w spółce cywilnej Legalizacja Alina i Natalia Yakovets - Alina Yakovets, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Alina Yakovets (CEIDG)
Alina Yakovets prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALINA YAKOVETS, WSPÓLNIK W SPÓŁCE CYWILNEJ LEGALIZACJA ALINA I NATALIA YAKOVETS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-11-06 i ma swoją siedzibę pod adresem PL. PLAC MARSZAŁKA PIŁSUDSKIEGO 13, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Alina Yakovets to Działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą (PKD główne: 82.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane. NIP ALINA YAKOVETS, WSPÓLNIK W SPÓŁCE CYWILNEJ LEGALIZACJA ALINA I NATALIA YAKOVETS: 8351620962. REGON ALINA YAKOVETS, WSPÓLNIK W SPÓŁCE CYWILNEJ LEGALIZACJA ALINA I NATALIA YAKOVETS: 54012127000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Alina Yakovets
Więcej informacji o ALINA YAKOVETS, WSPÓLNIK W SPÓŁCE CYWILNEJ LEGALIZACJA ALINA I NATALIA YAKOVETS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.