Firma ALINA GOLA A.G. Consulting
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania |
Numery rachunków bankowych |
PL74 1140 2004 0000 3802 8396 7400
|
Działalność PKD:
Firma ALINA GOLA A.G. CONSULTING została założona 2001-07-02 i obecnie mieści się przy UL. ŁUKASIŃSKIEGO 4231, PL-93-172, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, fotografia, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, rachunkowość, księgowość i doradztwo, specjalistyczne projektowanie, tłumaczenia, usługi w zakresie informacji, usługi związane z oprogramowaniem, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ALINA GOLA A.G. Consulting (REGON 47289701300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?