Zarząd firmy ALINA CHOCHOWSKA POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO FINANSOWE - ALINA CHOCHOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALINA CHOCHOWSKA (CEIDG)
ALINA CHOCHOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALINA CHOCHOWSKA POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO FINANSOWE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-10-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOLESŁAWA LIMANOWSKIEGO 110, PL-73-110, STARGARD. Główny zakres działalności ALINA CHOCHOWSKA to Działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat (PKD główne: 66.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostałe formy udzielania kredytów, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP ALINA CHOCHOWSKA POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO FINANSOWE: 8541048844. REGON ALINA CHOCHOWSKA POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO FINANSOWE: 811167979.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALINA CHOCHOWSKA
Więcej informacji o ALINA CHOCHOWSKA POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWO FINANSOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.