Zarząd firmy Alina Bławat Firma Handlowo-Usługowa INSTAL-BAK - Alina Bławat, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Alina Bławat (CEIDG)
Alina Bławat prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALINA BŁAWAT FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA INSTAL-BAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-03-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA ROKOSZA 34, PL-28-100, BUSKO-ZDRÓJ. Główny zakres działalności Alina Bławat to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) i inne. NIP ALINA BŁAWAT FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA INSTAL-BAK: 6551388813. REGON ALINA BŁAWAT FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA INSTAL-BAK: 290920922.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Alina Bławat
Więcej informacji o ALINA BŁAWAT FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA INSTAL-BAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.