Zarząd firmy ALICJA SOROCZYŃSKA-KIRKIEWICZ - ALICJA SOROCZYŃSKA-KIRKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-04-15
Działalność gospodarcza ALICJA SOROCZYŃSKA-KIRKIEWICZ (CEIDG)
ALICJA SOROCZYŃSKA-KIRKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALICJA SOROCZYŃSKA-KIRKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-04-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KONOPNICKIEJ 31, PL-66-010, NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI. Główny zakres działalności ALICJA SOROCZYŃSKA-KIRKIEWICZ to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ALICJA SOROCZYŃSKA-KIRKIEWICZ: 9730920479. REGON ALICJA SOROCZYŃSKA-KIRKIEWICZ: 528068006.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALICJA SOROCZYŃSKA-KIRKIEWICZ
Więcej informacji o ALICJA SOROCZYŃSKA-KIRKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje