Zarząd firmy Alicja Ratajczyk Handel Artykułami Spożywczymi i Przemyslowymi w spadku - Alicja Ratajczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Alicja Ratajczyk (CEIDG)
Alicja Ratajczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALICJA RATAJCZYK HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI I PRZEMYSLOWYMI W SPADKU, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-09-10 i ma swoją siedzibę pod adresem 85, PL-68-200, GRABIK. Główny zakres działalności Alicja Ratajczyk to Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP ALICJA RATAJCZYK HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI I PRZEMYSLOWYMI W SPADKU: 9280002392. REGON ALICJA RATAJCZYK HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI I PRZEMYSLOWYMI W SPADKU: 97038059500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Alicja Ratajczyk
Więcej informacji o ALICJA RATAJCZYK HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI I PRZEMYSLOWYMI W SPADKU
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w