Firma ALICJA PREIZNER PROFESJONALNE BIURO RACHUNKOWE
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe drukowanie |
Numery rachunków bankowych |
PL22 1600 1198 0002 0021 9568 8001
|
Działalność PKD:
Firma ALICJA PREIZNER PROFESJONALNE BIURO RACHUNKOWE została założona 1995-02-01 i obecnie mieści się przy BOHATERÓW WIETNAMU 361, PL-31-477, KRAKÓW. Główna działalność firmy to poligrafia i drukarstwo. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, pozostała działalność profesjonalna, przetwarzanie danych i hostingowe, rachunkowość, księgowość i doradztwo, reprodukcja zapisanych nośników informacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, tłumaczenia, usługi reklamowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wydawanie książek i periodyków. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ALICJA PREIZNER PROFESJONALNE BIURO RACHUNKOWE (REGON 12034697800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.