Zarząd firmy ALICJA MARECKA STUDIO FLORYSTYCZNE MAK - ALICJA MARECKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALICJA MARECKA (CEIDG)
ALICJA MARECKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALICJA MARECKA STUDIO FLORYSTYCZNE MAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-08-14 i ma swoją siedzibę pod adresem 211, PL-59-720, IWINY. Główny zakres działalności ALICJA MARECKA to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania, wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego i inne. NIP ALICJA MARECKA STUDIO FLORYSTYCZNE MAK: 6941151651. REGON ALICJA MARECKA STUDIO FLORYSTYCZNE MAK: 020289752.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALICJA MARECKA
Więcej informacji o ALICJA MARECKA STUDIO FLORYSTYCZNE MAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.