Zarząd firmy Alicja Koczorowska Słodka Planeta - Alicja Koczorowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Alicja Koczorowska (CEIDG)
Alicja Koczorowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALICJA KOCZOROWSKA SŁODKA PLANETA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2023-12-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BYDGOSKA 15, PL-88-126, TUCZNO. Główny zakres działalności Alicja Koczorowska to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sucharów i herbatników; produkcja konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek, produkcja kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność portali internetowych. NIP ALICJA KOCZOROWSKA SŁODKA PLANETA: 5561307537. REGON ALICJA KOCZOROWSKA SŁODKA PLANETA: 527161005.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Alicja Koczorowska
Więcej informacji o ALICJA KOCZOROWSKA SŁODKA PLANETA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
GPW znajdzie się pod presją. Analitycy polecają dwa sektory
Krajowy rynek akcji zostanie poddany próbie w najbliższych miesiącach. Eksperci podpowiadają jednak, by zainteresować się dwoma sektorami oraz mniejszymi spółkami.

Wuzetem zastąpi diesle amunicją
Popyt na elementy silników wysokoprężnych utrzyma się jeszcze przed dekadę - uważa warszawski producent precyzyjnych komponentów motoryzacyjnych. Jednak z myślą o bardziej odległej przyszłości buduje

Szef Volvo: nie wszystkie zachodnie marki przetrwają transformację
Dyrektor generalny Volvo Hakan Samuelsson zarysował w wywiadzie dla Bloomberga perspektywy dla branży motoryzacyjnej. Jego zdaniem nie wszystkie zachodnie marki będą w stanie przetrwać zmiany na