Zarząd firmy Alicja Jurkowska Events Group - Alicja Jurkowska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Alicja Jurkowska (CEIDG)
Alicja Jurkowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALICJA JURKOWSKA EVENTS GROUP, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-09-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RADZYMIŃSKA 616, PL-03-751, WARSZAWA. Główny zakres działalności Alicja Jurkowska to Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów (PKD główne: 82.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ALICJA JURKOWSKA EVENTS GROUP: 1132554753. REGON ALICJA JURKOWSKA EVENTS GROUP: 14686694700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Alicja Jurkowska
Więcej informacji o ALICJA JURKOWSKA EVENTS GROUP
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.