Zarząd firmy Alicja Cieciora Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe FORMAT - Alicja Cieciora, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Alicja Cieciora (CEIDG)
Alicja Cieciora prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALICJA CIECIORA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE FORMAT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-06-10 i ma swoją siedzibę pod adresem LEŚNA 33, PL-27-200, STARACHOWICE. Główny zakres działalności Alicja Cieciora to Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego (PKD główne: 46.49.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących, sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych i inne. NIP ALICJA CIECIORA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE FORMAT: 6640010631. REGON ALICJA CIECIORA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE FORMAT: 290413770.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Alicja Cieciora
Więcej informacji o ALICJA CIECIORA PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE FORMAT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje