Firma ALICJA CHROBOT PRACOWNIA OPTYCZNA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja instrumentów optycznych i sprzętu fotograficznego |
Numery rachunków bankowych |
PL65 1600 1462 1833 5360 3000 0001
PL49 1090 1652 0000 0001 3306 7260 |
Działalność PKD:
Firma ALICJA CHROBOT PRACOWNIA OPTYCZNA została założona 1984-07-26 i obecnie mieści się przy UL. PARKOWA 16, PL-32-005, NIEPOŁOMICE. Główna działalność firmy to produkcja instrumentów optycznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fizjoterapia, naprawa i konserwacja maszyn, pozostała indywidualna działalność usługowa, praktyka lekarska, produkcja urządzeń i wyrobów medycznych, różny usługi indywidualne, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi reklamowe, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ALICJA CHROBOT PRACOWNIA OPTYCZNA (REGON 35150152300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby