Adres | UL. SIENKIEWICZA 52-11, PL-15-004, BIAŁYSTOK | |
Województwo | podlaskie | |
![]() |
||
Strona internetowa | algari.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego |
Numery rachunków bankowych |
PL25 1090 2590 0000 0001 3229 2512
PL98 1090 2590 0000 0001 3229 2556
PL21 1140 2004 0000 3702 7964 0166
|
Działalność PKD:
Firma ALGARI została założona 2016-03-01 i obecnie mieści się przy UL. SIENKIEWICZA 52-11, PL-15-004, BIAŁYSTOK. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, gospodarstwa domowe produkujące wyroby, kupno i sprzedaż nieruchomości, pranie i czyszczenie tekstyliów, programowanie, realizacja projektów budowlanych budynków, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, szpitale, transport kolejowy pasażerski. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-05.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Algari (REGON 36385995900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czas inwestycji i ekspansji
Politycy trochę chętniej słuchają biznesu, ale sielanki nie ma. Przedsiębiorcy stawiają na rozwój międzynarodowy, a w kraju pilnie potrzeba inwestycji w innowacje. To wnioski z Forum Ekonomicznego w

Inwestycja Maspeksu w wino będzie procentować
Polski potentat spożywczy od lat budował biznes w Rumunii, a teraz za ponad 700 mln zł powiększył się tam o Purcari, lidera rynku wina. Cel – alkoholowa dominacja w Europie Środkowej.

Era węgla przeminęła z wiatrem i słońcem
W Polsce energia z paneli słonecznych kosztuje dziś 42 proc. mniej niż pięć lat temu, a z farm wiatrowych 69 proc. mniej niż ponad dekadę temu. To nie ideologia napędza transformację energetyczną,