Zarząd firmy Alfapack - Kołtko Małgorzata, prezes zarządu
Kołtko Małgorzata, prezes zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
6 l. 3 mies. 12 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2024-07-01
Kołtko Małgorzata jest w zarządzie KRS ALFAPACK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kołtko Małgorzata jest również w zarządzie ALFAPACK, która została założona 2019-05-30 i ma siedzibę przy TRAKTOROWA 126-601.02, PL-91-204, ŁÓDŹ. KRS ALFAPACK zajmuje się działalność związana z oprogramowaniem. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność związana z programowaniem, doradztwem w zakresie informatyki i działalności powiązane, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, badania naukowe i prace rozwojowe, działalność w zakresie reklamy, badania rynku i public relations, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna i inne. NIP ALFAPACK: 9472000118. REGON ALFAPACK: 383495648.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kołtko Małgorzata
Więcej informacji o ALFAPACK
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby