Zarząd firmy ALEKSANDRUS Mariusz Ośko - Mariusz Ośko, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mariusz Ośko (CEIDG)
Mariusz Ośko prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRUS MARIUSZ OŚKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-03-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WARLUBSKA 16, PL-86-160, WIELKI KOMORSK. Główny zakres działalności Mariusz Ośko to Produkcja gotowych wyrobów tekstylnych (PKD główne: 13.92.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP ALEKSANDRUS MARIUSZ OŚKO: 5591770010. REGON ALEKSANDRUS MARIUSZ OŚKO: 34014159100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mariusz Ośko
            
                    Więcej informacji o ALEKSANDRUS MARIUSZ OŚKO
        
            Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
            
                            Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
                    
        
    Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości 
                    BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
 
                    Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
 
                    Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych
