Zarząd firmy ALEKSANDROWICZ ADAM PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ADAMEX - ADAM ALEKSANDROWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM ALEKSANDROWICZ (CEIDG)
ADAM ALEKSANDROWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDROWICZ ADAM PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ADAMEX, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-06-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WYPOCZYNKOWA 1, PL-78-100, ZIELENIEWO. Główny zakres działalności ADAM ALEKSANDROWICZ to Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 43.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych i inne. NIP ALEKSANDROWICZ ADAM PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ADAMEX: 6711460437. REGON ALEKSANDROWICZ ADAM PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ADAMEX: 33032084100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM ALEKSANDROWICZ
Więcej informacji o ALEKSANDROWICZ ADAM PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ADAMEX
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.