Zarząd firmy ALEKSANDRA ZIENOWICZ - ALEKSANDRA ZIENOWICZ-WIELEBSKA - ALEKSANDRA ZIENOWICZ-WIELEBSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA ZIENOWICZ-WIELEBSKA (CEIDG)
ALEKSANDRA ZIENOWICZ-WIELEBSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA ZIENOWICZ - ALEKSANDRA ZIENOWICZ-WIELEBSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JERZEGO WASZYNGTONA 34/36P. 414, PL-81-342, GDYNIA. Główny zakres działalności ALEKSANDRA ZIENOWICZ-WIELEBSKA to Działalność wspomagająca edukację (PKD główne: 85.60.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych i inne. NIP ALEKSANDRA ZIENOWICZ - ALEKSANDRA ZIENOWICZ-WIELEBSKA: 5862191236. REGON ALEKSANDRA ZIENOWICZ - ALEKSANDRA ZIENOWICZ-WIELEBSKA: 221761370.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA ZIENOWICZ-WIELEBSKA
Więcej informacji o ALEKSANDRA ZIENOWICZ - ALEKSANDRA ZIENOWICZ-WIELEBSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje