Firma ALEKSANDRA WERESZCZYŃSKA SPRZEDAŻ WĘGLA I OPAŁU - W.WERESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE RAMPA
Działalność PKD:
Firma ALEKSANDRA WERESZCZYŃSKA SPRZEDAŻ WĘGLA I OPAŁU - W.WERESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE RAMPA została założona 1992-07-15 i obecnie mieści się przy UL. KAROLA MARCINKOWSKIEGO 1, PL-62-040, PUSZCZYKOWO. Główna działalność firmy to sprzedaż pozostałych towarów w sklepach. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż hurtowa paliw i produktów pochodnych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, transport drogowy towarów, pozostała działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ALEKSANDRA WERESZCZYŃSKA SPRZEDAŻ WĘGLA I OPAŁU - W.WERESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE RAMPA (REGON 63040298900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
eSky nie zwalnia tempa. Zaproponuje Polakom ofertę Thomasa Cooka
W sezonie zimowym eSky nie będzie odpoczywał — Polacy coraz chętniej wybierają krótkie wyjazdy za granicę. Rosnący ruch ma poprawić wyniki finansowe, a w przyszłym roku do klientów trafi oferta
Catalyst oczkiem w głowie prezesa GPW. "Ma ogromny potencjał wzrostu”
Rynek obrotu papierami dłużnymi to obecnie kluczowy biznes dla Giełdy Papierów Wartościowych. To w tym segmencie GPW chce się najszybciej rozwijać i tu widzi najwięcej szans na poprawę przychodów.
Liderzy potrzebują książek, które pokazują i oswajają przyszłość
Technologie, geopolityka i solidne podstawy z psychologii – tak wygląda mapa lektur, które pomagają zrozumieć złożony świat biznesu – twierdzi Julia Patorska, partnerka i liderka Sustainability &