Zarząd firmy Aleksandra Tobiasz - OlsonTOday - butikowa agencja kreatywna - Aleksandra Tobiasz, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-06-01
Działalność gospodarcza Aleksandra Tobiasz (CEIDG)
Aleksandra Tobiasz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA TOBIASZ - OLSONTODAY - BUTIKOWA AGENCJA KREATYWNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-05-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. REMBIELIŃSKA 1059, PL-03-343, WARSZAWA. Główny zakres działalności Aleksandra Tobiasz to Działalność pozostała w zakresie public relations i komunikacji (PKD główne: 73.30.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność agencji informacyjnych, działalność wyszukiwarek internetowych, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania i inne. NIP ALEKSANDRA TOBIASZ - OLSONTODAY - BUTIKOWA AGENCJA KREATYWNA: 8261786067. REGON ALEKSANDRA TOBIASZ - OLSONTODAY - BUTIKOWA AGENCJA KREATYWNA: 14145764100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aleksandra Tobiasz
Więcej informacji o ALEKSANDRA TOBIASZ - OLSONTODAY - BUTIKOWA AGENCJA KREATYWNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych