Firma ALEKSANDRA PIĄTKOWSKA-SIKORA
Ocena | |||
Główna działalnośc | Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja |
Działalność PKD:
Firma ALEKSANDRA PIĄTKOWSKA-SIKORA została założona 2013-11-04 i obecnie mieści się przy UL. JOACHIMA LELEWELA 3/985, PL-42-202, CZĘSTOCHOWA. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, centra telefoniczne, naprawa pojazdów samochodowych, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, pozyskiwanie pracy i pracowników, różny zakwaterowanie, sprzątanie obiektów, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, tłumaczenia, usługi gastronomiczne i cateringowe, utrzymanie porządku w budynkach, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ALEKSANDRA PIĄTKOWSKA-SIKORA (REGON 24340356300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
GPW znajdzie się pod presją. Analitycy polecają dwa sektory
Krajowy rynek akcji zostanie poddany próbie w najbliższych miesiącach. Eksperci podpowiadają jednak, by zainteresować się dwoma sektorami oraz mniejszymi spółkami.

Wuzetem zastąpi diesle amunicją
Popyt na elementy silników wysokoprężnych utrzyma się jeszcze przed dekadę - uważa warszawski producent precyzyjnych komponentów motoryzacyjnych. Jednak z myślą o bardziej odległej przyszłości buduje

Szef Volvo: nie wszystkie zachodnie marki przetrwają transformację
Dyrektor generalny Volvo Hakan Samuelsson zarysował w wywiadzie dla Bloomberga perspektywy dla branży motoryzacyjnej. Jego zdaniem nie wszystkie zachodnie marki będą w stanie przetrwać zmiany na