Zarząd firmy Aleksandra Ofat-Żurawińska - ALEKSANDRA OFAT-ŻURAWIŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA OFAT-ŻURAWIŃSKA (CEIDG)
ALEKSANDRA OFAT-ŻURAWIŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA OFAT-ŻURAWIŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-08-20 i ma swoją siedzibę pod adresem RÓŻANA 222, PL-05-092, KIEŁPIN. Główny zakres działalności ALEKSANDRA OFAT-ŻURAWIŃSKA to Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura (PKD główne: 82.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP ALEKSANDRA OFAT-ŻURAWIŃSKA: 1182289359. REGON ALEKSANDRA OFAT-ŻURAWIŃSKA: 529410582.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA OFAT-ŻURAWIŃSKA
Więcej informacji o ALEKSANDRA OFAT-ŻURAWIŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby