Zarząd firmy ALEKSANDRA KARGIER, SERWIS PODNOŚNIKÓW SAMOCHODOWYCH, KAMIENIARSTWO - Aleksandra Kargier, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Aleksandra Kargier (CEIDG)
Aleksandra Kargier prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA KARGIER, SERWIS PODNOŚNIKÓW SAMOCHODOWYCH, KAMIENIARSTWO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem POŁUDNIOWA 24, PL-95-010, SWĘDÓW. Główny zakres działalności Aleksandra Kargier to Naprawa i konserwacja maszyn (PKD główne: 33.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: cięcie, formowanie i wykańczanie kamienia, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP ALEKSANDRA KARGIER, SERWIS PODNOŚNIKÓW SAMOCHODOWYCH, KAMIENIARSTWO: 7331171070. REGON ALEKSANDRA KARGIER, SERWIS PODNOŚNIKÓW SAMOCHODOWYCH, KAMIENIARSTWO: 47306863200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aleksandra Kargier
Więcej informacji o ALEKSANDRA KARGIER, SERWIS PODNOŚNIKÓW SAMOCHODOWYCH, KAMIENIARSTWO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.