Zarząd firmy ALEKSANDRA KAŃCZUGA-DUDYCZ ESPERANTO Hotel, Restauracja Aleksandra Kańczuga-Dudycz, Paweł Kańczuga - ALEKSANDRA KAŃCZUGA-DUDYCZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA KAŃCZUGA-DUDYCZ (CEIDG)
ALEKSANDRA KAŃCZUGA-DUDYCZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA KAŃCZUGA-DUDYCZ ESPERANTO HOTEL, RESTAURACJA ALEKSANDRA KAŃCZUGA-DUDYCZ, PAWEŁ KAŃCZUGA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BOGUSZA STĘCZYŃSKIEGO 18, PL-58-100, ŚWIDNICA. Główny zakres działalności ALEKSANDRA KAŃCZUGA-DUDYCZ to Hotele i podobne obiekty zakwaterowania (PKD główne: 55.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe zakwaterowanie, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), pozostała usługowa działalność gastronomiczna, przygotowywanie i podawanie napojów i inne. NIP ALEKSANDRA KAŃCZUGA-DUDYCZ ESPERANTO HOTEL, RESTAURACJA ALEKSANDRA KAŃCZUGA-DUDYCZ, PAWEŁ KAŃCZUGA: 8842468506. REGON ALEKSANDRA KAŃCZUGA-DUDYCZ ESPERANTO HOTEL, RESTAURACJA ALEKSANDRA KAŃCZUGA-DUDYCZ, PAWEŁ KAŃCZUGA: 021369980.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA KAŃCZUGA-DUDYCZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?