Zarząd firmy ALEKSANDRA JANKOWSKA BEKERAJ PIEKARNIA & CUKIERNIA I COŚ WIĘCEJ... - ALEKSANDRA JANKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-12-31
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA JANKOWSKA (CEIDG)
ALEKSANDRA JANKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA JANKOWSKA BEKERAJ PIEKARNIA & CUKIERNIA I COŚ WIĘCEJ..., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-12-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PARYSKA 32, PL-41-300, DĄBROWA GÓRNICZA. Główny zakres działalności ALEKSANDRA JANKOWSKA to Sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.24.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, przygotowywanie i podawanie napojów. NIP ALEKSANDRA JANKOWSKA BEKERAJ PIEKARNIA & CUKIERNIA I COŚ WIĘCEJ...: 9591877313. REGON ALEKSANDRA JANKOWSKA BEKERAJ PIEKARNIA & CUKIERNIA I COŚ WIĘCEJ...: 38510912900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA JANKOWSKA
Więcej informacji o ALEKSANDRA JANKOWSKA BEKERAJ PIEKARNIA & CUKIERNIA I COŚ WIĘCEJ...
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.