Zarząd firmy Aleksandra Jabłońska AJ Consulting - Aleksandra Jabłońska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Aleksandra Jabłońska (CEIDG)
Aleksandra Jabłońska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA JABŁOŃSKA AJ CONSULTING, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STOKROTKI 11, PL-62-080, LUSÓWKO. Główny zakres działalności Aleksandra Jabłońska to Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji (PKD główne: 63.92.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, nauka języków obcych, działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP ALEKSANDRA JABŁOŃSKA AJ CONSULTING: 7641069383. REGON ALEKSANDRA JABŁOŃSKA AJ CONSULTING: 302762503.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aleksandra Jabłońska
Więcej informacji o ALEKSANDRA JABŁOŃSKA AJ CONSULTING
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio