Zarząd firmy ALEKSANDRA IWONA WANNATIM PICKUP DIABLO ALEKSANDRA WANNATIM - ALEKSANDRA WANNATIM, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA WANNATIM (CEIDG)
ALEKSANDRA WANNATIM prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA IWONA WANNATIM PICKUP DIABLO ALEKSANDRA WANNATIM, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-03-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. IRYSOWA 1C, PL-95-100, ZGIERZ. Główny zakres działalności ALEKSANDRA WANNATIM to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ALEKSANDRA IWONA WANNATIM PICKUP DIABLO ALEKSANDRA WANNATIM: 9471005941. REGON ALEKSANDRA IWONA WANNATIM PICKUP DIABLO ALEKSANDRA WANNATIM: 100855916.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA WANNATIM
Więcej informacji o ALEKSANDRA IWONA WANNATIM PICKUP DIABLO ALEKSANDRA WANNATIM
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje