Zarząd firmy ALEKSANDRA GISZCZAK - ALEKSANDRA GISZCZAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-10-23
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA GISZCZAK (CEIDG)
ALEKSANDRA GISZCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA GISZCZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-07-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CIEPŁA 13, PL-19-300, EŁK. Główny zakres działalności ALEKSANDRA GISZCZAK to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 46.17.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ALEKSANDRA GISZCZAK: 8491599819. REGON ALEKSANDRA GISZCZAK: 529148233.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA GISZCZAK
Więcej informacji o ALEKSANDRA GISZCZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio