Zarząd firmy ALEKSANDRA DZWONKOWSKA - ALEKSANDRA DZWONKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA DZWONKOWSKA (CEIDG)
ALEKSANDRA DZWONKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA DZWONKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-05-02 i ma swoją siedzibę pod adresem PPŁK. ŁUKASZA CIEPLIŃSKIEGO "PŁUGA" 1647, PL-07-410, OSTROŁĘKA. Główny zakres działalności ALEKSANDRA DZWONKOWSKA to Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów (PKD główne: 46.18.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność pozostałych agencji transportowych, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania. NIP ALEKSANDRA DZWONKOWSKA: 7582317631. REGON ALEKSANDRA DZWONKOWSKA: 36428782100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA DZWONKOWSKA
Więcej informacji o ALEKSANDRA DZWONKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych