Zarząd firmy ALEKSANDRA CIEĆKA CENTRUM KOSMETYCZNE - STUDIO STYLIZACJI PAZNOKCI ALEXANDRA - CENTRUM SZKOLEŃ - ALEKSANDRA CIEĆKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA CIEĆKA (CEIDG)
ALEKSANDRA CIEĆKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA CIEĆKA CENTRUM KOSMETYCZNE - STUDIO STYLIZACJI PAZNOKCI ALEXANDRA - CENTRUM SZKOLEŃ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem JEDNOŚCI 86, PL-65-018, ZIELONA GÓRA. Główny zakres działalności ALEKSANDRA CIEĆKA to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP ALEKSANDRA CIEĆKA CENTRUM KOSMETYCZNE - STUDIO STYLIZACJI PAZNOKCI ALEXANDRA - CENTRUM SZKOLEŃ: 9291441209. REGON ALEKSANDRA CIEĆKA CENTRUM KOSMETYCZNE - STUDIO STYLIZACJI PAZNOKCI ALEXANDRA - CENTRUM SZKOLEŃ: 08000781800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA CIEĆKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w