Zarząd firmy ALEKSANDRA BOGUSZ. Fizjo-Action. - ALEKSANDRA BOGUSZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA BOGUSZ (CEIDG)
ALEKSANDRA BOGUSZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA BOGUSZ. FIZJO-ACTION., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-03-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA KASPROWICZA 119E39, PL-01-949, WARSZAWA. Główny zakres działalności ALEKSANDRA BOGUSZ to Działalność fizjoterapeutyczna (PKD główne: 86.90.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność agencji reklamowych, pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji i inne. NIP ALEKSANDRA BOGUSZ. FIZJO-ACTION.: 1182190431. REGON ALEKSANDRA BOGUSZ. FIZJO-ACTION.: 38273021900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA BOGUSZ
Więcej informacji o ALEKSANDRA BOGUSZ. FIZJO-ACTION.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach