Zarząd firmy ALEKSANDRA BLICHARZ RE-THINK BRAND MANAGEMENT - ALEKSANDRA BLICHARZ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-12-31
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA BLICHARZ (CEIDG)
ALEKSANDRA BLICHARZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA BLICHARZ RE-THINK BRAND MANAGEMENT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-04-04 i ma swoją siedzibę pod adresem GRANICZNA 2BA10, PL-54-610, WROCŁAW. Główny zakres działalności ALEKSANDRA BLICHARZ to Badanie rynku i opinii publicznej (PKD główne: 73.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z oprogramowaniem, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, działalność agencji reklamowych, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP ALEKSANDRA BLICHARZ RE-THINK BRAND MANAGEMENT: 9182047318. REGON ALEKSANDRA BLICHARZ RE-THINK BRAND MANAGEMENT: 52161720800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA BLICHARZ
Więcej informacji o ALEKSANDRA BLICHARZ RE-THINK BRAND MANAGEMENT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Jutro Medical chce mieć 100 przychodni z umowami NFZ
Inwestorzy finansowi już drugi raz w tym roku postawili duże pieniądze na Jutro Medical. Sieć medyczna świadcząca usługi głównie dla NFZ, rozładowująca kolejki do lekarzy dzięki technologii, ma na
Voucherify zadba o swój marketing i sprzedaż, także udziałów
Choć Voucherify to polska firma, w kraju była dotychczas praktycznie nieznana. Teraz postawiła na działania promocyjne i rozwój narzędzi marketingowych, w tym własnych agentów AI. Mają to usprawnić
Polska wbrew cłom zwiększa eksport do USA
Eksport większości krajów Unii Europejskiej do Stanów Zjednoczonych spadł w reakcji na wprowadzenie ceł przez Amerykanów. Mocno spadł eksport Słowacji, Hiszpanii czy Niemiec. Ale w przypadku Polski