Zarząd firmy Aleksandra Bednarek-Varadarajan - Bread Atelier - Aleksandra Bednarek-Varadarajan, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Aleksandra Bednarek-Varadarajan (CEIDG)
Aleksandra Bednarek-Varadarajan prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA BEDNAREK-VARADARAJAN - BREAD ATELIER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-11-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STEFANA CZARNIECKIEGO 6/6, PL-91-844, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności Aleksandra Bednarek-Varadarajan to Wydawanie książek (PKD główne: 58.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pieczywa, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. NIP ALEKSANDRA BEDNAREK-VARADARAJAN - BREAD ATELIER: 7272400361. REGON ALEKSANDRA BEDNAREK-VARADARAJAN - BREAD ATELIER: 54321971000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aleksandra Bednarek-Varadarajan
Więcej informacji o ALEKSANDRA BEDNAREK-VARADARAJAN - BREAD ATELIER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ceny mieszkań nie pędzą już w górę. To zasługa dużej podaży
W umowach notarialnych z października nadal widać podwyżki cen mieszkań, choć już nie tak duże jak miesiąc wcześniej. Eksperci chętniej też wróżą przeceny na rynku nieruchomości.
Pomysł na OKI cieszy rynek. Limity na zagranicę nie odstraszają
Limit inwestycji zagranicznych jest przyjmowany ze zrozumieniem, choć z perspektywy inwestorów indywidualnych nie jest to idealne rozwiązanie.
Francja wyprzedza Niemcy w technologiach, Polska patrzy i naśladuje
W modelach AI rękawice Amerykanom są w stanie rzucić Francuzi. To nie jest przypadek, a element większego trendu.