Zarząd firmy ALEKSANDRA BACZEWSKA OMNIBUS MULTIMEDIALNE CENTRUM KSZTAŁCENIA - ALEKSANDRA BACZEWSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ALEKSANDRA BACZEWSKA (CEIDG)
ALEKSANDRA BACZEWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDRA BACZEWSKA OMNIBUS MULTIMEDIALNE CENTRUM KSZTAŁCENIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-08-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TEOFILA LENARTOWICZA 108, PL-41-219, SOSNOWIEC. Główny zakres działalności ALEKSANDRA BACZEWSKA to Nauka języków obcych (PKD główne: 85.59.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, ruchome placówki gastronomiczne, działalność związana z tłumaczeniami, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP ALEKSANDRA BACZEWSKA OMNIBUS MULTIMEDIALNE CENTRUM KSZTAŁCENIA: 6442416054. REGON ALEKSANDRA BACZEWSKA OMNIBUS MULTIMEDIALNE CENTRUM KSZTAŁCENIA: 24299924600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ALEKSANDRA BACZEWSKA
Więcej informacji o ALEKSANDRA BACZEWSKA OMNIBUS MULTIMEDIALNE CENTRUM KSZTAŁCENIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych