Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej |
Numery rachunków bankowych |
PL51 1240 2698 1111 0011 4929 8477
|
Działalność PKD:
Firma ALEKSANDER ZIÓŁKOWSKI została założona 2025-02-03 i obecnie mieści się przy UL. STAROPIJARSKA 2A, PL-21-400, ŁUKÓW. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, gry i zakłady, pośrednictwo pieniężne, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała działalność pocztowa i kurierska, pozostała działalność profesjonalna, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi reklamowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Aleksander Ziółkowski (REGON 54053444000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Fed panikuje, bo rynek pracy się sypie? To nie wygląda najlepiej
Prawie nikt na Wall Street nie zadał sobie pytania, dlaczego Rezerwa Federalna luzuje politykę monetarną w obliczu narastającej inflacji. Odpowiedź może być tylko jedna i raczej nie jest zbyt

Giełdowy software house kupił apartamenty w Chorwacji
Software Mansion wszedł na giełdę głównie po to, by stworzyć program motywacyjny dla pracowników. Ściągnął Roberta Makłowicza, by zainteresować kandydatów pracą u siebie i robi wiele, by pokazać, że

Parki handlowe w natarciu
Deweloperzy budują coraz większe parki handlowe, które - zdaniem analityków - stają się alternatywą dla regionalnych galerii i łatwiej przyciągają najemców.