Zarząd firmy Aleksander Niewadzi Przedsiebiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe ALEX - Aleksander Niewadzi, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Aleksander Niewadzi (CEIDG)
Aleksander Niewadzi prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALEKSANDER NIEWADZI PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE ALEX, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-31 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŻEROMSKIEGO 2A7, PL-26-006, RUDKI. Główny zakres działalności Aleksander Niewadzi to Produkcja maszyn do obróbki gumy lub tworzyw sztucznych oraz wytwarzania wyrobów z tych materiałów (PKD główne: 28.96.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: obróbka mechaniczna elementów metalowych, produkcja narzędzi, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, transport drogowy towarów. NIP ALEKSANDER NIEWADZI PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE ALEX: 6611083509. REGON ALEKSANDER NIEWADZI PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE ALEX: 26035270800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aleksander Niewadzi
Więcej informacji o ALEKSANDER NIEWADZI PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE ALEX
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.