Zarząd firmy ALE PYCHA BEZ GLUTENU JOANNA CHARAKTEROWA - JOANNA CHARAKTEROWA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOANNA CHARAKTEROWA (CEIDG)
JOANNA CHARAKTEROWA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALE PYCHA BEZ GLUTENU JOANNA CHARAKTEROWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-09-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LEONA BERENSONA 55D103, PL-03-287, WARSZAWA. Główny zakres działalności JOANNA CHARAKTEROWA to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sucharów i herbatników; produkcja konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek, produkcja makaronów, klusek, kuskusu i podobnych wyrobów mącznych, produkcja kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych, wytwarzanie gotowych posiłków i dań, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP ALE PYCHA BEZ GLUTENU JOANNA CHARAKTEROWA: 5441484320. REGON ALE PYCHA BEZ GLUTENU JOANNA CHARAKTEROWA: 387141315.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOANNA CHARAKTEROWA
Więcej informacji o ALE PYCHA BEZ GLUTENU JOANNA CHARAKTEROWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.