Zarząd firmy Aldona Regiec-Haraf Przedsiębiorstwo Handlowe Kamellia - Aldona Regiec-Haraf, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Aldona Regiec-Haraf (CEIDG)
Aldona Regiec-Haraf prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ALDONA REGIEC-HARAF PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KAMELLIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-01-06 i ma swoją siedzibę pod adresem JACKA MALCZEWSKIEGO 1, PL-32-840, ZAKLICZYN. Główny zakres działalności Aldona Regiec-Haraf to Pozostałe uprawy rolne inne niż wieloletnie (PKD główne: 01.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, pozostałe sprzątanie, pozostała usługowa działalność gastronomiczna, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP ALDONA REGIEC-HARAF PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KAMELLIA: 8731060860. REGON ALDONA REGIEC-HARAF PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KAMELLIA: 850395434.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aldona Regiec-Haraf
Więcej informacji o ALDONA REGIEC-HARAF PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE KAMELLIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio