Zarząd firmy Alde Alve Franciszek Grzegorczyk - Grzegorczyk Franciszek, prezes zarządu
Grzegorczyk Franciszek jest w zarządzie KRS ALDE ALVE FRANCISZEK GRZEGORCZYK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Grzegorczyk Franciszek jest również w zarządzie ALDE ALVE FRANCISZEK GRZEGORCZYK, która została założona 2018-12-31 i ma siedzibę przy UL. BOLESŁAWA CHROBREGO 50C-1, PL-74-100, GRYFINO. KRS ALDE ALVE FRANCISZEK GRZEGORCZYK zajmuje się pozostałe pośrednictwo pieniężne. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób starszych lub osób z niepełnosprawnościami, pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z grami hazardowymi. NIP ALDE ALVE FRANCISZEK GRZEGORCZYK: 8581866371. REGON ALDE ALVE FRANCISZEK GRZEGORCZYK: 382164234.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grzegorczyk Franciszek
Więcej informacji o ALDE ALVE FRANCISZEK GRZEGORCZYK
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby