Firma ALABERT GROUP Paweł Dreschel
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma ALABERT GROUP PAWEŁ DRESCHEL została założona 2007-07-31 i obecnie mieści się przy UL. STOIGNIEWA 25A12, PL-81-256, GDYNIA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania naukowe i prace rozwojowe, dzierżawa własności intelektualnej, fotografia, nagrania muzyczne, naprawa artykułów użytkowych, naprawa i konserwacja maszyn, organizacja targów, wystaw i kongresów, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, roboty budowlane obiektów inżynierii lądowej, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, różny usługi indywidualne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi związane ze sportem, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające ubezpieczenia, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ALABERT GROUP Paweł Dreschel (REGON 19257395900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje