Zarząd firmy Aktywna Edukacja - Gromadzka Michalina, prezes zarządu
Gromadzka Michalina jest w zarządzie KRS AKTYWNA EDUKACJA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Gromadzka Michalina jest również w zarządzie AKTYWNA EDUKACJA, która została założona 2022-03-02 i ma siedzibę przy UL. WINCENTEGO POLA 18, PL-35-021, RZESZÓW. KRS AKTYWNA EDUKACJA zajmuje się kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność związana z tłumaczeniami, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników i inne. NIP AKTYWNA EDUKACJA: 8133875374. REGON AKTYWNA EDUKACJA: 52135121300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Gromadzka Michalina
Więcej informacji o AKTYWNA EDUKACJA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To, co jest obowiązkiem, może stać się atutem
Transformacja energetyczna, której jesteśmy świadkami, to coś więcej niż cyfrowy trend czy obowiązek nałożony przez Brukselę. Jest to tektoniczna zmiana w fundamencie ekonomii.
Wyniki InPostu lepsze od oczekiwań, kurs najniżej od dwóch lat
Notowany na giełdzie w Amsterdamie paczkomatowy gigant poprawił wskaźniki finansowe. Skorygowana EBITDA przekroczyła miliard złotych, co oznacza wynik wyższy od konsensusu analityków o 7,5 proc. O
Wyniki CCC dalekie od oczekiwań. Całoroczne prognozy poszły w dół
Grupa CCC opublikowała szacunkowe wyniki za trzeci kwartał roku obrotowego 2025/26. Na poziomie EBITDA są słabsze od najniższej z prognoz analityków. Zarząd zrewidował całoroczne założenia, a kurs