Firma Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych Chcieć Znaczy Móc
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób starszych lub osób z niepełnosprawnościami |
Działalność PKD:
Firma AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH CHCIEĆ ZNACZY MÓC została założona 2007-07-31 i obecnie mieści się przy SIKORSKIEGO 10, PL-26-110, SKARŻYSKO-KAMIENNA. Główna działalność firmy to pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fizjoterapia, pomoc społeczna bez noclegów, pomoc społeczna z opieką pielęgniarską, pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych, pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, zagospodarowanie terenów zieleni. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 5 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2015-12-29.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Aktywizacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych Chcieć Znaczy Móc (REGON 26017662500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio