Zarząd firmy Aktywa Plus Przedsiębiorczość I Innowacje Non Profit - Kowalska Emilia, prezes zarządu
Kowalska Emilia jest w zarządzie KRS AKTYWA PLUS PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I INNOWACJE NON PROFIT
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kowalska Emilia jest również w zarządzie AKTYWA PLUS PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I INNOWACJE NON PROFIT, która została założona 2023-06-28 i ma siedzibę przy UL. BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 39-2, PL-70-351, SZCZECIN. KRS AKTYWA PLUS PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I INNOWACJE NON PROFIT zajmuje się działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny), wydawanie książek, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów i inne. NIP AKTYWA PLUS PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I INNOWACJE NON PROFIT: 8522695896. REGON AKTYWA PLUS PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I INNOWACJE NON PROFIT: 52569220100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kowalska Emilia
Więcej informacji o AKTYWA PLUS PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I INNOWACJE NON PROFIT
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.