Zarząd firmy AKSYNIT TECHNOLOGIE PRZEMYSŁOWE KRZYSZTOF BARGIEL - KRZYSZTOF BARGIEL, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KRZYSZTOF BARGIEL (CEIDG)
KRZYSZTOF BARGIEL prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AKSYNIT TECHNOLOGIE PRZEMYSŁOWE KRZYSZTOF BARGIEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SPACEROWA 54, PL-55-114, PIOTRKOWICZKI. Główny zakres działalności KRZYSZTOF BARGIEL to Wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych (PKD główne: 43.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, instalowanie maszyn przemysłowych, sprzętu i wyposażenia, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych i inne. NIP AKSYNIT TECHNOLOGIE PRZEMYSŁOWE KRZYSZTOF BARGIEL: 8971372116. REGON AKSYNIT TECHNOLOGIE PRZEMYSŁOWE KRZYSZTOF BARGIEL: 931123503.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KRZYSZTOF BARGIEL
Więcej informacji o AKSYNIT TECHNOLOGIE PRZEMYSŁOWE KRZYSZTOF BARGIEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby