Zarząd firmy AKRON SYSTEMY INFORMATYCZNE DARIUSZ TYLUTKI - DARIUSZ TYLUTKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DARIUSZ TYLUTKI (CEIDG)
DARIUSZ TYLUTKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AKRON SYSTEMY INFORMATYCZNE DARIUSZ TYLUTKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BRACI SAKÓW 5D, PL-33-100, TARNÓW. Główny zakres działalności DARIUSZ TYLUTKI to Pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi (PKD główne: 62.20.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: posadzkarstwo, sprzedaż detaliczna narzędzi technologii informacyjnej i komunikacyjnej, pozostała działalność w zakresie programowania, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane i inne. NIP AKRON SYSTEMY INFORMATYCZNE DARIUSZ TYLUTKI: 8731002176. REGON AKRON SYSTEMY INFORMATYCZNE DARIUSZ TYLUTKI: 85031212900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DARIUSZ TYLUTKI
Więcej informacji o AKRON SYSTEMY INFORMATYCZNE DARIUSZ TYLUTKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.