Zarząd firmy AKROL DORADZTWO ROLNICZE ADAM KRĘCKI - ADAM KRĘCKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ADAM KRĘCKI (CEIDG)
ADAM KRĘCKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AKROL DORADZTWO ROLNICZE ADAM KRĘCKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-08-17 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BAJKOWA 19, PL-10-696, OLSZTYN. Główny zakres działalności ADAM KRĘCKI to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, działalność związana z oprogramowaniem, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP AKROL DORADZTWO ROLNICZE ADAM KRĘCKI: 8792003520. REGON AKROL DORADZTWO ROLNICZE ADAM KRĘCKI: 280375674.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ADAM KRĘCKI
Więcej informacji o AKROL DORADZTWO ROLNICZE ADAM KRĘCKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby